2014-02-07

Raringar!

Vilken skön dag! Jobb från 0530-1100. Riktigt skönt. Sen hem för att göra annat jobb...
Bland annat smörgåstårtor till Pennys dop.


Sen blev det de vanliga sysslorna innan man tar helg, ni vet. Städa, fixa o dona... Bakade mina goda LCHF brytbröd igår så mackfika va givet tillsammans med Wellness.



Igår hade jag typ fyra paket på affären att hämta ut. WOOOOLIGT sa jag te ma själv.
Bland annat nya fina träningskläder, kände att jag va värd det efter en månads slit. (mer lär det bli)
Nike bidde det. Im lövin it. Tar förresten en vilodag idag. En fredag och allt... Lyckats gå ner 4-5 kg och 15 cm över hela kroppen på 1 månad, och då har jag inte stressat fram det vill jag lova. Jag bara är så bra ibland.



Nu ska jag fortsätta njuta av mitt nystädade hus och nya veckoblommorna. Bortskämd är jag. Varje fredag kommer sambon hem med nya blommor. Han är bra han. Så jävla bra. Puss.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar